Ny cardigan från BikBok

Wohoo! Jag har lyckats! Efter otaliga svordomar, mycket tjurande och en hel del petande på mobilen har jag till slut lyckats föra över bilderna från mobilen till datorn. Jag har också försökt lägga in massa låtar från min gamla mobil till min nya, men minnet var fullt efter bara 6 låtar! Måste leta reda på mitt minneskort, jag vet att jag ska ha det någonstans på rummet. Hoppas bara att det passar till mobilen, annars får jag köpa ett nytt.

Jag tog bara en snabb bild i omklädningsrummet på BikBok, men här ser ni iallafall min nya cardigan som jag köpte idag! Jag kände att jag blev väldigt rosa där, haha. Jag har en svart tubtopp och ett vitt linne i garderoben här hemma som jag tror kommer passa bra till (inte samtidigt såklart, haha), och tillsammans med något halsband kan det nog bli jättesnyggt! ♥

Kostar 249 kronor och finns på BikBok ♥ Riktig söt!


Kommentarer
Postat av: ☆ Carlosa

vad söt den var! :D

2009-12-29 @ 21:50:08
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0