Nyshoppat







Jag var tvungen att sudda mitt ansikte på bilden i mitten.. Ni kan inte ana hur jag såg ut, haha! Det finns gränser för vad jag laddar upp i min stackars blogg ;)

Dagens inköp blev alltså en klänning från Young, ett rosettdiadem från Glitter och pumashorts från Stadium. Måste bara tala om hur mycket jag hatar pumashorts, men det var det enda jag hittade att ha till idrotten i skolan.

Vi får se om jag har klänningen till jul eller inte. Jag hade ju bestämt mig för att inte ha svart i år, men jag var bara tvungen att köpa den ♥ Den sitter perfekt, och förhoppningsvis kan jag piffa upp den med lite asseccoarer.

Och visst var rosettdiademet gulligt? ♥ Dagens klart bästa köp!


Kommentarer
Postat av: Niklas johansson

puma shorts är as heta:P

2009-12-23 @ 10:09:52
Postat av: Filip

En fråga bara: varför hatar du Puma shorts

2012-01-13 @ 16:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0