Shoppingrunda

Shoppingen var riktigt lyckad, men tanke på hur lite pengar jag gav mig iväg med! Dock missade vi bussen vi egentligen hade tänkt ta, eftersom den för ovanlighetens skull var fem minuter för tidig.

Vi har farit runt lite överallt på jakt efter julklappar, men jag har alltid så svårt att hitta något jag tycker passar till personen! Jag hittade iallafall ett par fluffiga tofflor till mamma. Det behöver hon verkligen. Nu kanske jag kan få ha mina egna tofflor ifred, haha!



Dagens inköp:
Doftljus från Lagerhaus! 5 stycken med bubbelgumsdoft och 5 med lakritsdoft. Spännande! ♥
Enkelt, vitt baslinne från BikBok.
I paketet: tofflorna!


Kommentarer
Postat av: therese

dom ljusen doftar ju helt ljuvligt :D

2009-11-29 @ 07:20:40
URL: http://seul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0