Samsung S5230



Den här mobilen har jag funderat lite på. Baksidan på mobilen är egentligen också rosa, men det fanns ingen bild på den. 3,2 megapixel kamera, och i övrigt allt jag vill ha. Enda problemet är att det är en touch. Jag har aldrig haft touch förut, och vet inte om det är så bra som dom visar på reklamen. Kan man tex repa skärmen om man har för långa naglar? Tar det lång tid att skicka sms? Är det svårt i övrigt att använda?

Jag vet inte riktigt. Men jag tycker designen är riktigt snygg. Här är förresten min nuvarande mobil:



En rosa Nokia. Visst är den snygg? Haha. Men iallafall, skaffa aldrig en Nokia. Det har bara varit massa strul med den hela tiden. Dessutom är kameran helt värdelös.

Kommentarer
Postat av: berivan

Jag har en samsung s5230(rosa) eh....asså om du har för longa naglar och trycker me dem så gfår inte skärmen sönder alls!!!;););););););).och det går snabbare än vanligt att skicka sms!iallafall på den!!;);););)....och om du läser och holler på me din mobil länge så fattar du snabbt hur man hanterar den.som din nuvarande mobil!du kan säkert mycket om den???så!!!då lär du dig säkert snabbt med samsung s5230?!

2011-01-29 @ 21:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0