Godnatt!

Jag har suttit och letat efter någon som kan hjälpa mig med en header jättelänge nu, utan resultat. Jag har också försökt mig på att göra en själv i photoshop, vilket jag snabbt gav upp, haha. Jag fattar verkligen ingenting! Jag har också hört av mig till tjejen som designade min blogg förra gången, men jag tror tyvärr inte hon designar längre.

Nu tänkte jag krypa ner i sängen och läsa ett tag, jag är helt beroende av Harry Potter nu, haha. Vad ska jag hitta på när jag har läst ut den sista boken då? Kanske borde avsluta Twilight-böckerna på engelska, jag slutade mitt i Breaking Dawn när jag fick hem den första HP-boken, hehe.

Vi hörs imorgon! ♥



Lång, irriterande lugg.. Klipp den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0