Happy nails

Hello cutiepies! Jag har precis kommit hem från träningen, och nu sitter jag i soffan tillsammans med en skål fruktsallad. Mums! Jag ska försöka dra ner lite på godiset nu på vardagarna, det har faktiskt blivit lite mycket på sista tiden, haha. Fruktsallad är ju minst lika gott, och mycket nyttigare!

På lunchrasten idag drog vi hem till Helena, vilket slutade med att vi slog upp en liten nagelsalong, haha! Jessi hittade ett dekoreringsnagellack, och till slut hade vi alla något "vackert" på naglarna. Eller ja, iallafall ett par glada smiligubbar! Jag gjorde iallafall mina kompisars naglar lite seriöst (inga bilder) medans Evve och Jessi nöjde sig med glada gubbar på naglarna, haha ♥

  

Dont worry, be happy.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0