Harry Potter och Halvblodsprinsen

Hello cutiepies!

Nu har jag suttit och fixat med den andra bloggen jättelänge, och är fortfarande inte nöjd. Det är headern som inte riktigt blir som jag vill, jag är helt enkelt inte bra på att göra headrar. Förhoppningsvis kommer jag snart hitta någon som vill hjälpa mig!

Nu ska jag krypa ner i sängen och fortsätta läsa Harry Potter och Halvblodsprinsen. Jag är helt beroende, haha! Igårnatt låg jag uppe till halv två och läste, jag kunde bara inte sluta! Men det är värt att vara lite extra seg sen på morgonen, eftersom böckerna är så himla bra ♥

Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: bitte

jo den ser rätt mysig ut.läser åxå harry potter nu.

2010-02-27 @ 10:14:31
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0