LA Ink

Hello!

Nu har jag äntligen kommit hem från släktträffen! Det kom massor av folk som jag inte kände, och en del av dem var riktigt otrevliga. Men jag kommer förhoppningsvis aldrig träffa dem igen ändå, så det spelar ingen roll. Min kusin hade iallafall med sig massor av kläder till släktträffen som hon inte längre ville ha! Det mesta var bara att kasta, men några av kläderna var faktiskt helt okej. Visar lite senare!

Nu sitter jag och tittar på gamla LA Ink avsnitt, jag älskar de programmen! Det är alltid kul att se vad folk väljer att tatuera in, även fast många tatueringar bara är.. fula. Det var till exempel någon som tatuerade in en hund som kommer upp ur ett bananskal (istället för en banan) bara för att hunden hette "Chiquita". Men en hel del av tatueringarna är faktiskt riktigt snygga, och jag är själv sugen på att göra en någon gång i framtiden!

Nu ska jag in i duschen, see ya! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0