Leggings med dragkedja


Jag hinner inte visa allt jag ville visa från Prinsessan Kawaii nu ikväll, men här har vi iallafall en solklar favorit: leggings med dragkedja längs hela benet! Så enkelt, men så otroligt snyggt. Passar till allt, och piffar upp en annars så tråkig outfit! Och jag kunde inte låta bli att lägga märke till skorna som tjejen till höger har.. Hur snygga som helst! Undrar om de följer med tillsammans med leggingsen?

Jag har för mig att BikBok har/har haft något liknande, jag måste kolla om de finns kvar. Det är något jag bara har sett sådär i ett skyltfönster men inte haft tid att gå in. Ursnyggt iallafall!

Leggingsen kostar 219 kronor och finns på PrinsessanKawaii.se!


Kommentarer
Postat av: Girly

Snyggt med dragkedja;)

2010-02-03 @ 09:36:28
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Linda

:O~



Det där är leggings jag skulle kunna äta hela. Sjukt snyggt!

2010-02-03 @ 09:42:01
Postat av: Lana

sv: jaaa den var jättefin. & nästa vecka blir det teater!

2010-02-03 @ 15:34:59
URL: http://kidnappad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0