Nagelsmycken?

Jag kikade runt lite på Melbas sida, och hittade dessa.. nagelsmycken! Man gör alltså ett hål i nageln, och sätter sedan fast smycket i nageln med hjälp av en ring. Jag har aldrig sett någon med nagelsmycken förut, små dekorationer som man klistrar/målar fast har jag däremot sett många som har, och jag har själv en liten uppsättning här hemma.

Jag vet inte riktigt om jag själv skulle kunna ha nagelsmycken, det måste ju vara himla irriterande att fastna i saker hela tiden? Och tänk om man råkar slita bort en del av nageln? Usch usch. Kanske är de bara lämpade för lösnaglar, vad vet jag?

Smyckena finns på Melba.se!


Kommentarer
Postat av: MT

snyggt! men jag hade någo blivit galen på det!^^

heh, tack!

2010-02-02 @ 12:33:09
URL: http://mariiette.blogg.se/
Postat av: ÅSTRÖM - NANOMETER

De är inte alls jobbigt att ha hängande smycken från naglarna, hade de för nå år sen, de är grymt snyggt! De enda jobbiga va vell att de höll på att fastna lite nu och då när man torkade händerna efter man tvättat sej. Men annars var de värt, helt klart! :D

2010-02-06 @ 12:50:29
URL: http://nanometer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0