Söndagkväll

Just nu sitter jag framför teven och tittar på How I met your mother tillsammans med en chipsskål. Bättre kan man inte ha det en långtråkig, slö söndagskväll! Jag har pluggat så gott som hela dagen, men ändå är jag inte klar med en uppgift som ska vara färdig redan imorgon. Ångest! Får se om jag slipper undan med en klen ursäkt imorgon.

Imorgon, eller någon gång under veckan, ska jag kila ner till frisören som ligger här i närheten och fråga om hon kan ta hål i mitt öra. Jag har tagit hål där förut, men nu tänker jag ju ta på den övre delen av örat. Men det kanske är samma sak som att ta i öronsnibben? Jag har inte en aning, haha.

Nej, nu ska jag fortsätta se på How I met your mother! See ya! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0