"It's all about me"




Här är alltså några av mina favoritkläder från Talkingclothes.se! Den gråa tröjan överst fastnade jag verkligen för, passar perfekt både till sommarens fester eller bara en dag på stan! Paljettbandet som går upp mot axeln och runt ryggen är en riktig snygg detalj, jag har inte sett någon liknande topp förut ♥

Den mysiga tröjan med kaninöron är också en riktig favorit, den är ju bara för söt! På framsidan står det It's all about me, ursnygg! Den rosa är söt, men den svarta är helt klart snyggare och jag skulle hellre köpa den än den rosa.

Den grå toppen kostar 199 kronor och den rosa/svarta tröjan med kaninöron kostar 299 kronor. Båda tröjorna kommer från Talkingclothes.se!


Kommentarer
Postat av: Velona

Haha jaså, ja, det ska bli jättekul :)

2010-02-21 @ 18:41:36
URL: http://mmadeleinee.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0