Prao på 4 tassar!

I'm home! Har varit iväg på träning nu, har hunnit äta och lite så. Just nu sitter jag och chattar med en kompis som är uppe i fjällen, jag är inte avundsjuk! Det är tydligen jättekallt där uppe, usch! Jag tycker det räcker gott och väl med kylan och snön vi har här nere, är inte alls sugen på att ge mig upp i backarna och åka skidor.

Jag hann inte med någon shopping ute på Ikano idag, det blev bara en snabbrunda in till praoplatsen och sen iväg på träning. Jag hinner inte åka ner till stan i helgen heller, har fullt upp. Suck! Jag som är så shoppingsugen, haha. För nöja mig med att kolla runt på nätet istället ♥

Jag ska praoa på Djurmagazinet, även kallat 4 tassar, här i Linköping!




Katter, hundar, hamstrar, sköldpaddor, ormar.. och kaniner! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0