Mot stan!

Hej sötnosar! Jag har varit vaken länge nu, har inte sovit något vidare inatt så vid nio bestämde jag mig för att gå upp och äta något. Hela förmiddagen har jag ägnat åt läxor, men nu ska jag alldeles strax dra in till stan och kolla på skor. Hade tänkt mig ett par tygskor, de jag hade förut har gått sönder.

Jag rotade igenom garderoben för att hitta något enkelt att ha på mig, har annars bara gått runt i en stor t-shirt här hemma hela dagen. Hittade då det här linnet under en hög med kläder, har inte använt det på hur länge som helst! Jag älskar verkligen Gina Tricots baslinnen, de kom väl i somras någon gång tror jag? Skönt material, snygga färger och snygg passform. Har det här persikofärgade linnet och ett rosa/vitt-randigt i garderoben. Perfekta baskläder!

Nu sticker jag till stan, see ya! ♥





Persikofärgat baslinne från Gina! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0