Avatar ikväll!

Hello cutiepies! Jag är fortfarande inte frisk, men ikväll ska jag iallafall ut med tjejerna och se Avatar på bio! Får hoppas att det piggar upp mig lite iallafall. Jag ska nog snart göra mig iordning, vi ska träffas en stund innan vi tar bussen ner till stan. Filmen börjar 18.00, så vi tar bussen 17.00.

Nu ska jag fixa lite lunch, och sen klä på mig. Jag har inte haft riktiga kläder på mig på 2 dagar, har bara segat runt här hemma i en mysdress, haha. Det ska bli skönt att komma ut lite iallafall, jag har inte träffat kompisar på ett par dagar och kommer vara hypersocial idag, hehe.

Förresten, vem var det som spammade min blogg igår? Ser ut som att någon har suttit och tryckt på f5 i typ en kvart, haha.



93 sidvisningar, men bara 35 unika besökare..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0