Bilder från bowlingen

Usch, jag har varit helt död idag! Mamma fick väcka mig vid 14.30, hon tyckte det var dags att jag skulle gå upp och äta något. Ändå var jag inte alls uppe länge igår, eftersom päronen vägrade släppa ut mig ur huset. Det var ju nyår ju! Herregud. Skriver mer om det senare! Idag har jag varit ute med lite kompisar, så har inte kunnat uppdatera.

Här är bilderna från när vi bowlade i onsdags! Vi tänkte inte direkt på att ta några kort, men några blev det iallafall ♥



Helena och Jessi var söta som vanligt ♥



Jessi och jag strax innan vi skulle börja





Jag fick syn på en sjukt söt hund utanför, och var ju såklart tvungen att fota!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0