"Where did I go wrong? I lost a friend.."

Jag har städat min garderob!

Fantastiskt, eller hur? Haha. Nu vet jag exakt vart allt är, och jag vet också vad som fattas. Jag var tvungen att slänga tre av mina fyra par shorts, så till sommaren måste jag hitta minst två nya. Och som vanligt behöver jag ju toppar, det kan man aldrig få för mycket av. Vad jag inte behöver mer av är gråa kläder. Grå är en tråkig färg. Ganska snygg ibland, men fortfarande rätt så tråkig.

Den här låten är "gammal" (ett par år), men fortfarande så bra! Jag gillar känslan i låten, och sångaren är riktigt bra. Jag älskar den. En riktig depplåt om man är på det humöret.



How to save a life - The Fray


Kommentarer
Postat av: olivia

två haha :D

2010-01-08 @ 12:01:43
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: Jenny Kring

Ja d blir nog finast med blont till sommaren :) Fin blogg. :) Fortsätt gärna läsa och kommentera min kram jenny.

2010-01-08 @ 13:26:55
URL: http://jennykring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0