Sommar 2009 ♥

Hej hej, tänkte bara tala om att jag lever. Jag har absolut ingenting intressant att blogga om idag, och dagen har varit allmänt tråkig. Trots att det är fredag har jag ingen lust alls att hitta på något, ikväll blir jag hemma tillsammans med en chipspåse. Det är inte så dumt det heller.

Jag längtar till sommaren. Jättemycket. Jag vill kunna traska runt barfota i bara shorts och linne, svettas ihjäl i 30 grader och klaga på att det är kallt i vattnet. Ligga på gräsmattan och sola med musik i öronen. Suck.. ♥ Jag trivs som allra bäst på sommaren!

Vi kör en liten bildbomb från sommaren 2009..





Med hundarna ute på sjön ♥



Aw.. så liten!





Shutter-shades var grymt populära, haha!



4 osminkade tjejer som slog upp ett tält helt själva och överlevde en natt där i tillsammans med diverse småkryp.. Evve, jag, Helena och Emma







Evve och Emma provade lösnaglar för första gången.. Haha! Själv köpte jag ett läckert corallfärgat nagellack. Snyggt va? Perfekt till brunbränd hy! ♥



Vi var i Drottningholm och traskade runt i parken utanför slottet





Vi träffade våra galna kusiner i Katrineholm, Maria är verkligen en jättehärlig tjej!



Vi åkte till Stockholm och shoppade massor! Och självklart badade vi. Massor! Och gissa vem som var först i då, längst ut tillsammans med hunden? Haha.



Vi passade på att tvätta håret i sjön, eftersom det var sötvatten. Håret blir så underbart mjukt och lent!



Skutt!

Enkelt sammanfattat var det en härlig sommar fylld av bad och vi åkte runt en del i Sverige. Själv tycker jag att jag har förändrats en hel del, haha. Jag ser inte likadan ut längre och under semestern var det stor brist på shopping. Nu har jag ju förvandlats till en riktig shopaholic, haha!

Sommaren var bra, men den hade kunnat vara mycket bättre. Det var inte alls så mycket sol som jag önskat, det regnade och var mulet väldigt ofta, men några såna bilder har jag såklart inte med ;) Och ja.. Det var mycket jag önskar att jag gjort som aldrig blev av. Men sommaren 2010.. Då ni! Det ska bli den bästa sommaren någonsin.. Dessutom är det ju sista sommarlovet i grundskolan, efter sommarlovet 2011 börjar jag ju gymnasitet! Läskigt..


Kommentarer
Postat av: sara

fin blogg :)

2010-01-10 @ 00:15:41
URL: http://saraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0