Godmorgon sweeties! ♥

Jag har precis ätit frukost, det blev en lång sovmorgon idag också ♥ Måste ju passa på, med tanke på att skolan börjar redan på torsdag! Usch.

Idag har jag inte direkt några planer, jag har lite plugg att göra som jag borde ha börjat med mycket tidigare, men böckerna har legat bortglömda inne på mitt rum. Men med tanke på att ett av mina nyårslöften är att anstränga mig mer i skolan borde jag nog ta tag i läxorna idag. Jag hoppas på att kunna höja mina betyg nu under vårterminen.

Men just nu känner jag mig inte alls så fräsch, mitt hår är jättesmutsigt och är i stort behov av att tvättas, så jag tänkte börja med det. Hörs senare!



En nyvaken och inte så fräsch Bunny..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0