Harry Potter och fången från Azkaban

Hej sötnosar! Jag har varit iväg hela dagen, och har inte haft tillgång till dator. Nu verkar det iallafall äntligen som att bloggen fungerar som den ska! Den har inte stängt ner sig en enda gång idag, och bilder och kommentarer verkar funka fint.

Just nu ligger jag raklång på sängen och spelar Avril Lavigne, jag är helt slut och längtar efter något gott att äta. Jag vet att det ska ligga en chipspåse ute i skåpet i köket, ska granska den lite närmare.. ♥ Hehe. Jag tänker inte ge mig ut något mer idag iallafall, det är fortfarande 20 minus ute och hur mycket snö som helst! Nej, då håller jag mig hellre inne.

Jag har förresten läst ut den andra Harry Potter-boken, och har nu börjat på den tredje! Harry Potter och fången från Azkaban. Superbra bok den också! Jag vet inte riktigt om jag har någon favoritbok av Harry Potter-böckerna, men jag minns iallafall att jag grät som bara den när jag läste den sista boken, Harry Potter och dödsrelikerna, haha.

 

"Harry Potter och fången från Azkaban", och "Harry Potter och dödsrelikerna" ♥


Kommentarer
Postat av: MT

älskar HP böckerna!

2010-02-01 @ 10:34:58
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0