Klippning på torsdag

Hello sunshines! Då har man överlevt ännu en måndag.. Usch, den segaste dagen i veckan. Nu är det iallafall inte alldeles för långt kvar till sportlovet, och efter lovet är det prao i två veckor. Spännande!

Helena och jag har bokat tid för klippning klockan 15.00 på torsdag, vi sticker dit direkt efter skolan. Ska bli skönt, mitt hår är alldeles för slitet och luggen alldeles för lång! Jag skulle vilja lägga i lite slingor i håret också, en aning mörkare. Vet dock inte hur det blir med det, haha.

Ett kort och stressat inlägg, jag är sen till träningen som vanligt, haha. Ses ikväll!



Mitt hår är egentligen lite ljusare i verkligheten, vet inte om jag skulle passa i mörkare hår. Men är så trött på min vanliga hårfärg, skulle vara kul med lite förändring!


Kommentarer
Postat av: Anne ;)

sv: jo, egentligen blire ju det :) men jag hade det tyvärr inte till hands så ...

2010-01-25 @ 16:47:36
URL: http://anneliscious.blogg.se/
Postat av: Huyen

hej hej

hur har dagen varit? <3

2010-01-25 @ 17:42:12
URL: http://colorsofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0