Lips of an Angel

Imorgon tänkte Emma och jag dra in till stan en sista gång innan skolan börjar. Jag har sett en snygg tröja på Gina som jag tänkte testa, men annars är det nog inget speciellt. Jag sörjer fortfarande den där snygga tröjan jag såg på Carlings som inte fanns kvar i min storlek, haha! Men ja, som vanligt hinner jag nog inte med något morgoninlägg, men nu vet ni iallafall vart jag kommer hålla hus ♥

Här har vi min nya drog: Lips Of An Angel med Hinder. Helt underbar! För en gångs skull slängde jag med musikvideon också, bara för att jag tycker den är helt okej. Jag tycker en hel låt kan förstöras bara på grund av att muskivideon är fruktansvärt dålig eller för att sångaren inte alls var som man tänkt sig, men både musikvideon och sångaren är som sagt helt okej den här gången. Han var inte vidare snygg, men jag tycker han kan förmedla känslan i låten. Har jag rätt, eller låter det bara helt knäppt? Haha.


Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Den var skön när den kom, men fruktansvärt sönderspelad nu för tiden!

2010-01-05 @ 08:55:17
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0