Ny istid?



Syns det att min näsa är tomatröd? Haha. Det är den iallafall, jag kom precis in och det är 18 minus ute! Usch och fy, det känns som att det håller på att bli en ny istid. Jag hatar verkligen de svenska vintrarna. Jag blir så avundsjuk på alla kompisar som får åka utomlands till solen och värmen!

Men ja, Emma och jag åkte som sagt till stan idag. Tack och lov var det inte iskallt där nere, haha! Vi tog bussen vid 13.40 och kom nyss hem. Jag hade knappt några pengar med mig, eftersom jag redan visste vad jag ville ha. En fin hoody från Gina! Dock fanns inte den jag ville ha, så det blev i en annan färg. Visar senare!

Nu ska jag sätta mig i soffan framför Family Guy och försöka tina upp. Ska snart visa vad jag köpte idag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0