Språkresa?

Jag stannade hemma idag också, och har ägnat större delen av dagen till studier. Jag har också börjat på Harry Potter böckerna igen, bara jag som tycker de är otroligt bra? Jag läste alla när jag var runt 11 år, men eftersom det var ett tag sen har jag hunnit glömma bort vad de handlar om, hehe. Jättebra!

Åh, titta vad som kom med posten idag: reklam om språkresor! Jag blev grymt sugen på att åka efter att ha läst igenom häftet! Dock har jag aldrig varit på språkresa förut, och bara varit utomlands en gång. Men om jag lyckas få en kompis att hänga på? Det låter sjukt kul, lektioner halva dagen och sol, bad och shopping resten av dagen. Underbart! Jag ska höra med mina kompisar om de har varit på språkresa förut, lite hur det är och så. Men det låter superroligt!

Nu ska jag iväg på ett snabbt möte, bloggar när jag är hemma igen!

 


Kommentarer
Postat av: Paulina<3

SV: Ingen fara, bara sanningen ju ;)

2010-01-20 @ 18:45:29
URL: http://melikeunow.blogg.se/
Postat av: L i n n [ S A I K ]

Jag ska åka i sommar, eller ja, är 90% säker, Till Kalifornien, utan någon kompis som hänger med. Känns som man kommer dras till varandra då och inte prata särskilt mkt engelska (jag gör det mest för studierna). Blir sjukt kul ;D

2010-01-21 @ 23:43:18
URL: http://saik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0