Stressad!

Godmorgon! Har ni sovit gott? Jag hade jättesvårt att komma upp ur sängen imorse, haha.

Det är 15 minus här idag! Jag är verkligen inte gjord för svenska vintrar, jag blir bara seg och håller på att frysa ihjäl. Det här är väl den kallaste vintern på sju år, eller vad är det dom säger? Jag kan iallafall inte minnas när det var såhär kallt senast.. Det brukar ju snarare vara slask ute såhär dags!

Tänkte bara göra ett snabbt inlägg, jag börjar få bråttom till skolan, hehe. Jag ska på träning senare på eftermiddagen, så jag bloggar nog inte mer förräns ikväll. See ya! ♥



Ja, jag måste hålla i min lugg för att den inte ska ramla ner i ögonen på mig.. Haha! Måste klippa mig snart, kommer inte ens ihåg när jag gjorde det sist..

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: jo men jag menar inte att de skulle bli kall. Men att de är väldigt varma direkt från ugnen men man bestämmer själv hur varm de ska va

2010-01-12 @ 15:37:20
URL: http://minlillavard.blogg.se/
Postat av: Becka

Hoppas du haft en bra dag! :)

2010-01-12 @ 18:16:44
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0