Stressig onsdag



Hello sweeties! Usel uppdatering idag, jag vet. Jag har inte haft någon tid över idag, det har varit stressigt men roligt! Jag vaknade vid 12.30 av ett sms från Emma som tyckte det var dags att jag pallrade mig upp ur sängen och träffade henne istället. En timme senare var hon här, och vi gav oss ut i snön med hunden. Mysigt! Dock har jag faktiskt inga skor som är vidare bra att ha i snö, så mina fötter var rejält blöta när vi kom hem igen, haha!

Runt halv fem åkte vi iväg på träning, och var inte hemma förrän vid nio. Nu har jag både hunnit äta och duscha, jag är helt slut! Haha. Som sagt har det varit fullt upp hela dagen, och jag har faktiskt inte haft en lugn dag på hela jullovet. Jag praktiskt taget bodde nere på stan runt mellandagarna, och annars har jag hittat på något med kompisarna varje dag. Inte mig emot, men det börjar märkas nu att det har blivit lite för mycket aktivitet på dagarna och för lite sömn på nätterna. Nåja, är det lov så är det lov! ♥

Nu ska jag trycka i mig en påse Ahlgrens bilar som ligger här hemma, den nya smaken! Någon som har provat? "Salta bilar". Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0