T-shirts från NewYorker

Nedanför ser ni alltså dagens inköp! Båda tröjorna är från NewYorker och kostade 99 kronor styck. Rea! Den svarta t-shirten med text var jag bara tvungen att köpa, jag är ett galet Twilight-fan! Haha. Och tröjan med ugglan på var bara så söt!

Båda tröjorna lite för korta för att ha till leggings eller strumpbyxor, så jag kommer att ha dem på sommaren till shorts ♥ Det kommer bli supersnyggt! Jag skulle ju kunna ha jeans till, men det blir nog inte lika snyggt. Jag använder så gott som aldrig jeans längre, jag trivs mycket bättre i strumpbyxor/leggings. Dessutom är det ju så snyggt!



"Everyone needs an Edward"

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, tröjan med ugglan på var ju bara fööör gullig! :D

2010-01-05 @ 15:48:31
URL: http://emzooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0