Sweet bow!

Jag är nyklippt! Känns jätteskönt, alla slitna toppar är borta. Annars är det ingen stor förändring, luggen är lite kortare och hela frisyren är jämnare. Jag har inte orkat ta några kort, eftersom det inte är så stor skillnad från förut. Men det kommer nog lite senare!

När både Helena och jag hade klippt oss gjorde vi en snabb shoppingrunda på stan. Nu har det kommit massor av söta rosetter överallt! Hittade ett par riktigt söta, korallfärgade rosetthårnålar inne på Glitter! 2-pack, 40 kronor. Supergulliga! Färgen piggar upp lite nu i snöstormen, och passar perfekt till sommaren ♥

Söt va? Superlätt att sätta fast tack vare hårnålen, och eftersom hårnålen är så liten är den lätt att gömma under håret!


Kommentarer
Postat av: Girly

Tack för tipset dem ska jag köpa mig.

Kan inte bli mer Girly än en rosa rosett!

Vilken glitter var det?

2010-01-28 @ 20:09:45
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0