Nytt hål i örat på G!

Förhoppningsvis kommer bloggen fungera bättre idag. Blogg.se har också ändrat lite på utseendet här i bloggen, och jag gillar det inte alls. Får väl hoppas att alla fel rättar till sig snart!


Idag har jag varit ute och busat i snön med Helena, Lollo, Lovisa och Evve. Snön nådde oss upp till midjan på vissa ställen, supermysigt! Iallafall de första minutrarna, innan snön fryser till på benen och man är blöt in på bara skinnet, haha! Har inga bilder från dagen, ingen av oss ville ta av vantarna för att ta kort. Det var verkligen svinkallt ute, haha!

Jag tänker förresten ta ett till hål i örat! Har redan ett på vänster och två på höger, men skulle vilja ha ett där uppe på örat, som på bilden. Hade tänkt ta det i höger också, annars ser det nog konstigt ut.. Först var mamma och pappa helt emot det, de tyckte inte ens om att jag gjorde ett andra hål på höger öra, men till slut gav de med sig.

Själv tycker jag det är riktigt snyggt! Tänker dock ha en "diamant", och inte en pärla i..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0