Då var julafton över!

Hej sötnosar! Här spelas Taylor Swift på högsta volym, och jag sitter och myser i min nya morgonrock som jag fick i julklapp, hur skön som helst! Lurvig och gosig, precis vad jag ville ha ♥

Vi kom nyss hem från min kusin Ida, där vi firade jul i år. Emanuel, hennes barn på bara några månader, är hur söt som helst! Han fick en gå-stol eller något sånt, som han verkligen älskade. Själv har jag fått pengar, en ridtur med mina släktingar, morgonrocken och påslakan i satin idag. Jag verkligen älskar såna påslakan, jag sover inte med "vanliga" lakan längre, haha!

Jag fyller ju om bara några dagar också, på söndag för att vara exakt, och då kommer släkten hem hit på besök. Mer paket, hihi! Nej, men det är faktiskt inte alls kul att fylla så nära jul, nu får man liksom alla släktbesök och alla paket på en gång. Det skulle vara roligare att ha det lite utspritt över hela året. Men det hade ju kunnat vara värre, det finns ju de som fyller på självaste julafton! T.ex Stephenie Meyer, författaren av Twilight-böckerna! Ett stort grattis till henne. Tack för att du har skrivit så underbara böcker!

Hoppas att ni har haft en lika bra julafton som jag! ♥ Tänk att den redan är över. Men nu har vi ju mellandagsrean att se fram emot! Jag kommer att bo nere på stan då, haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0