Hej vinter!

Nu har jag precis kommit tillbaka från en snabb promenad med hundarna, det var svinkallt ute! Det har varit minusgrader hela dagen, och det har blåst runt massa snö så vi alla såg ut som snögubbar när vi skyndade mellan lektionerna.

Jag har ingen lust alls att ge mig ut i kylan igen, så jag stannar nog inne resten av dagen. Jag tryckt i mig alla lussebullar jag hade, så jag funderar på att fixa en kopp varm choklad. Känner mig fortfarande helt iskall! Jag undrar om det är lika kallt och snöigt i hela Sverige?



Idag var jag Ms. Black! Svart funkar alltid, snyggt och enkelt.


Kommentarer
Postat av: K E L L I

hejsan ! :)

just nu pågår en tävling i min blogg där du kan vinna en julig design gjord av mig. Ta chansen & vinn den här - http://lottaochkelli.blogg.se/2009/december/tavling-juldesign.html#comment

Lycka till!

kram

2009-12-17 @ 18:44:33
URL: http://lottaochkelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0