Smycken till jul



Det här var nog min sista shoppingrunda innan jul, imorgon har jag fullt upp att fixa mig inför julafton. Tänk, det är bara två dagar kvar nu! Helt sjukt.

Jag var ju inte helt nöjd med den tråkiga klänningen jag ska ha till jul, så förhoppningsvis kan lite accessoarer göra den lite roligare. Jag ville ha ett par stora örhängen (jag är inte så mycket för halsband), så de här blev perfekt. Nu när jag kom hem upptäckte jag att de var ganska tunga, men det ska nog funka ändå.

Ringarna var billiga, och lite lagom enkla. Jag kommer dock bara använda de silvriga, den svarta följde med på köpet. Jag tror det blir riktigt snyggt till fransk manikyr med nageldekorationer ♥


Kommentarer
Postat av: Sabina

jättefina örhängen =)

2009-12-23 @ 19:46:48
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0