Girlfriend - Avril Lavigne

Godmorgon!

Jag har precis duschat, och ska snart börja göra mig iordning. Idag tänkte jag ta bussen ut till Ikano, ska besöka min praoplats bland annat och kolla upp hur bussarna går. Jag har aldrig tagit bussen ut dit någon gång, men det kommer säkert gå bra. Jag är annars en mästare på att tappa bort mig, men vi får väl se vart jag hamnar, haha.

Jag har träning senare på eftermiddagen, så jag har inte direkt tid för någon shopping när jag är ute på Ikano. Däremot tänkte jag dra ner till stan lite senare i veckan, ska se om jag kan få någon kompis att hänga på. Mycket roligare att gå med en kompis, man har både sällskap och smakråd!

Nu ska jag börja fixa mig, hörs senare! ♥



Girlfriend - Avril Lavigne
(Kolla håret! Blont med en rosa slinga i.. Så grymt snyggt!)


Kommentarer
Postat av: emelie

sv: tacktack! den kommer från New Yorker :)

2010-02-23 @ 12:34:50
URL: http://tinydancer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0