Bad Monday





Godmorgon! Idag ser jag allmänt tråkig ut - svart tubtopp, svarta strumpbyxor och en grå cardigan. Det passar mitt humör idag, jag är inte alls pepp på att ge mig ut i snön och kylan bara för att klara av den näst sista skoldagen. Suck!

Ser ni mina örhängen? Jag tror jag köpte dem i sexan, och då använde jag dem nästan varje dag, haha ♥ Jag har verkligen saknat dem, jag hittade dem bara av en slump idag.

Nåja, nu har det iallafall slutat snöa. Då känns det inte lika hemskt att ge sig ut, hehe. Jag har ingen träning idag, så jag kan uppdatera när jag kommer hem. See ya!


Kommentarer
Postat av: A.C

Hej..



Sorry för jag svarade din kommentar så sent, jag har varit i göteborg sen i torsdags, och hade inte internet där..tyvärr:( Men nu är jag igång igen:p hehe..~~



Allt väl med dig då?:) Hoppas du har haft en bra helg också:) snart är det jul, spännande ah?:D hoppas du har julshoppat o så:) sj är inte klar än:p en julklapp kvar..sen är jag done:)



Ha en njas vecka:) Kram

2009-12-21 @ 14:39:45
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Victoria

2009-12-21 @ 14:59:44
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0