Higher



Hej på er! Vi kom hem från mormor för ett tag sedan, och nu har jag hunnit duscha och städa lite. Mormor bjöd på så mycket mat så vi alla rullade därifrån när det var dags att åka hem, haha! Så fort vi hade ätit upp och hunnit smälta maten var det dags att äta igen. Hon bjöd på kex med någon jättegod ost på, dock kommer jag inte ihåg vad den heter. Mums!

Det har snöat så gott som hela dagen, det verkar som att det aldrig ska ta slut! Någon gång mitt på dagen började det regna lite, men efter ett tag snöade det igen. Om det är slask när Helena och jag är på stan imorgon kommer jag att vara riktigt sur, haha!

Och förresten, jag måste säga att vinnarlåten i årets Idol, Higher, faktiskt är riktigt bra. Första gången jag hörde den tyckte jag inte att den var något vidare, men ju mer jag lyssnar på den desto bättre tycker jag om den. Dock gjorde inte Calle låten så bra som Erik gör.

Jag har också börjat droga Calles Walking in Memphis. Jag kan inte riktigt avgöra om han sjunger den bättre än originalet, men bra är det!

 



Erik Grönwall - Higher



Calle Kristiansson - Walking in Memphis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0