Planer för morgondagen

Nu har jag bestämt mig, jag ska till IKANO imorgon för att leta efter den där supersnygga tröjan på Carlings. Jag måste ha den, haha! Men ja, troligtvis är den redan slutsåld där också. Den var ju trots allt på rean. Men har jag tur, så finns den där i rätt storlek! ♥

På eftermiddagen imorgon ska jag dra in till stan med tjejerna, vi ska fira Jessis födelsedag i bowlinghallen. Jag är verkligen sämst på bowling, haha! Men ja, förhoppningsvis kommer det vara roligt ändå, halva nöjet är ju att prata och garva tillsammans medans man spelar! ♥ Vi får se om jag hinner med ett morgoninlägg, annars bloggar jag när jag kommer hem från IKANO. Nu ska jag hoppa in i duschen, bye bye!


Kommentarer
Postat av: ☆ Carlosa

sv: haha okej :) jag äter inte kött ^^

2009-12-29 @ 23:47:38
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0