I min vackra vita vintervärld..



Haha, jag var alldeles för nyvaken, blek och osminkad för att synas här i bloggen.. Jag har trots allt gränser för vilka bilder jag lägger upp ;)

Jag kom hem från Lovisa för kanske 15 minuter sen, vi har haft jättekul! Vi var ett litet gäng på fem tjejer som sov hos henne inatt. Jag hade lyxen att sova på soffan, vilket betyder att ingen kan putta ner mig från madrassen. Jag hade glömt att stänga av alarmet på min mobil, så 6.45 vaknade vi alla av Mariah Careys All I want for christmas, hehe. Jag var iallafall inte den enda som hade glömt, efter ca tio minuter satte Jessis mobil också igång, haha!

Jag vaknade först av alla, så jag väckte de andra genom att ligga och stirra på dem. Ett hemskt sätt att vakna på, men riktigt roligt för den som väcker! Hehe.

Efter en snabb frukost sjöng vi ännu mera Singstar, tills det var dags för oss att dra. Några skulle till stan, men jag hade ingen lust att hänga med. Idag vill jag bara vara hemma och förbereda inför julafton. Mitt rum måste städas idag, så jag tänkte börja med det med en gång. Hörs senare! ♥



Här utanför ligger snön djup, vi har ungefär en decimeter med snö! Helt underbart att äntligen få en vit jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0