Ny mobil!

Hej! Jag trodde aldrig att det skulle ta så här lång tid att leta efter en mobil, men nu är jag äntligen hemma igen! Och faktiskt, så följde en mobil med mig! Det är en rosa LG, en touch faktiskt. Just nu ligger den på laddning, men jag har hunnit pilla på den lite iallafall. Det var svårare med touch än vad jag trodde att det skulle vara, men man lär sig väl. Jag blev lite besviken på kameran, jag hade hoppats att den skulle vara bättre. Men den är åtminstonde klart mycket bättre än min gamla!

När den har laddat ett tag ska ni få se lite bilder ♥ Här nedanför är en bild från Google. Vad tycker ni? Om någon har/har haft en sån här mobil, LG KP500, får ni gärna skriva de bra/dåliga sidorna med den!

 


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Vilken snygg!:)



/E

2009-12-29 @ 14:29:52
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Jane

roligt med ny mobil :)

2009-12-29 @ 14:46:19
URL: http://jeino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0