Taylor Swift

Minns ni i somras, när låten Love Story med Taylor Swift var så populär? Iallafall, det var då jag upptäckte hur otroligt duktig Taylor är. Jag laddade ner *host* ca 15 låtar till mobilen, och de är verkligen helt underbara. Jag gråter till låtar som Breathe och White Horse, på grund av de underbara/hemska/sorgliga texterna och för känslan i låtarna. De beskriver precis hur det känns, när någon river ut hjärtat på en och stampar på det. Jag trodde ingen kunde sätta den känslan i en låt, men hon lyckas. Så himla underbara ♥

Iallafall, det jag skulle komma fram till var att jag började lyssna igenom låtarna idag igen, jag har inte gjort det sen i somras. Och nu kommer alla minnen från sommaren tillbaka, fy fan vad jag saknar det ♥ Allt var så himla enkelt då, så ljust och så.. ja, enkelt.

Taylor är iallafall grymt duktig. Det är synd att det inte alls är så många som fattar hur bra hon faktiskt är, hon skulle kunna bli hur stor som helst om folk bara ger henne en chans.

Breathe - Taylor Swift









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0