Ballerina Kladdkaka

Ingen har väl missat den senaste nyheten i kakvärlden? Ballerina Kladdkaka! Jag var ju självklart tvungen att testa den, och jag blev faktiskt lite besviken. Visst, den var god, men var fasen är kladdkakesmaken? Den heter väl inte Ballerina Kladdkaka utan anledning? Nej, vilseledande reklam kallas det.

Nåja, bortsett från det var den faktiskt riktigt god! Jag har doppat i både varm och kall mjölk (eftersom det står så gott som överallt att man ska "doppa för bästa smak"), och i kall mjölk var den otroligt god! Varm mjölk var inte gott, usch nej.

Ballerina Kladdkaka får helt klart tummen upp!


Kommentarer
Postat av: Karin

Har med smakat kakorna dom var riktigt goda ju hihi....



Allt bra?



KRAM:)

2010-02-27 @ 22:53:35
URL: http://karingunnarssons.blogg.se/
Postat av: Carro

Då ska jag prova den!!

2010-02-28 @ 17:44:22
URL: http://carrobaracarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0