Harry Potter nummer 4 och 5

Hej sötnosar! Just nu ligger jag nerbäddad i sängen med laptopen, och ska snart ta tag i en svenska-uppgift. Jag känner mig dock inte riktigt fräsch, har ont i huvudet och halsen och känner mig allmänt hängig. När jag är klar med uppgiften ska jag sjunka ner i soffan med en stor skål chips, det har jag gjort mig förtjänt av som jag har pluggat den här veckan! ♥

Jag har förresten precis läst ut den tredje Harry Potter-boken, Harry Potter och fången från Azkaban. De där böckerna är sjukt beroendeframkallande! Jag satt och läste och läste i över en timme, när jag egentligen borde ha pluggat. Men de är så grymt bra! Nu väntar Harry Potter och den flammande bägaren och Harry Potter och Fenixorden. Tänkte börja på Den flammande bägaren redan ikväll!

 

"Den flammande bägaren" och "Fenixorden" ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0