Sjukling

Godmorgon! Idag är jag hemma från skolan, har världens huvudvärk så orkade inte gå idag. Jag gick hem från skolan igår på grund av migränanfall, och den verkar hålla i sig även idag (dock inte lika kraftig). Usch! Jag funderar på att tappa upp ett varmt bad med mycket skum, det får mig alltid att må lite bättre ♥

Någon gång nu i helgen, eller nästa vecka, tänkte jag dra in till stan och leta reda på de där söta skorna (bilden nedan) jag skrev om för någon vecka sen. Det är ju sportlov nästa vecka, så jag har hur mycket tid som helst! Skönt det, jag tror min hjärna börjar bli lite överansträngd, haha. De säger ju att åttan är den värsta tiden, och jag tror nog det stämmer.

Nej, nu ska jag nog fixa det där badet. Hörs senare!



Söta va? Finns även i rosa, rött och blått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0