"So kiss me.."

Hello cutiepies!

Jag har precis ätit lunch, och nu har jag sjunkit ner i soffan framför teven. Jag vaknade runt halv tolv idag, åt frukost och gav mig ut på en runda med hundarna. Herregud, vad snö det är! Jag skulle korsa en gräsplan, men det var nästan omöjligt så jag vände om igen. Jag sjönk ner till låren hela tiden, haha! Det är tydligen 70 centimeter snö här i Linköping, och det har inte varit så mycket snö sen år 1987, om jag minns rätt.

Jag har inte planer för idag heller, jag börjar bli förkyld igen så det är bara skönt med en dag hemma. Jag ska nog göra ett litet hemma-spa med fotbad, ansiktsmask och ett långt bad.. Mysigt! ♥

Ny favoritlåt med Avril Lavigne!



Kiss me - Avril Lavigne


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en tävling på min blogg där jag tävlar ut smink. Var gärna med.



http://www.lovemercury.se/2010/february/tavling-vinn-smink-fran-elf.html

2010-02-25 @ 20:30:19
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0