The Vampire Diaries

Hello cutiepies! Nu mår jag mycket bättre, och sitter och tittar på The Vampire Diaries. Älskar det! ♥ Skönt att det ändå går några vettiga program på TV nu när det är OS, men jag längtar tills det är över. Jag hatar all möjlig sport, så OS är verkligen inget för mig, hehe.

Jag tog aldrig något bad, jag nöjde mig med en varm dusch istället. Men däremot stängde jag in mig på rummet med mina doftljus med bubbelgum- och lakritsdoft, och Harry Potter och Fenixorden, under förmiddagen. Och nu mår jag som sagt mycket bättre! Jag älskar verkligen de där doftljusen, och nu luktar det helt underbart inne på mitt rum!

Nej, nu ska jag fortsätta titta på The Vampire Diaries. Hugs!

 

Doftljus med bubbelgum- och lakritsdoft. Lovely!


Kommentarer
Postat av: Melinda Dalin

ja har aldrig sett den serien, är den väldigt lik twilight?

2010-02-19 @ 14:01:47
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0