Tisdag ♥

Hej sweeties! Nu är jag hemma igen, stack iväg på träning direkt efter skolan. Skönt att vara hemma ganska tidigt, har både hunnit äta och duscha! Jag smetade in lite balsam i hårtopparna nu innan håret hunnit torka, har hört att det ska ge mer volym och göra slitna hårtoppar lite bättre. Får se om det funkar!

Imorgon på lunchrasten tänkte jag traska ner till frisören som ligger i närheten av skolan och fråga om hon kan ta hål i mitt öra. Spännande! Får hoppas att det inte gör alltför ont, det är ju rätt mycket brosk uppe på örat, haha. Men det går väl över, vill man vara fin får man lida pin!

Bloggen har börjat krångla igen, så kan inte ladda upp några bilder. Har sett att det är flera som har samma problem, får verkligen hoppas att det snart fixar till sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0