Torsdag ♥

Hellu cutiepies! Jag kunde inte komma in något på bloggen alls igår, himla irriterande. Nu verkar allt funka som det ska iallafall!

Idag har jag varit nere hos frisören här i närheten för att ta hål i örat, men hon ville inte ta hål där jag ville ha det. Hon sa att hon inte ville ta där det var så mycket brosk, suck! Får ta mig in till stan istället och leta upp något ställle där. Tänkte dra ner nu till helgen!

Just nu sitter jag i soffan med laptopen i knät, ska snart ta tag i lite läxor. Har två prov imorgon, och jag känner mig inte ett dugg förberedd! Och förresten, det har kommit in massor av spännande nyheter på cocoo.se! Ska visa er mina favoriter lite senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0