Brännpunkt imorgon!

Hej sötnötar! Usch vilken dag. Slutade skolan alldeles för sent och har tagit hand om en kompis med kärleksbekymmer (därav den sena uppdateringen). Nu sitter jag iallafall här hemma med en ask After Eight och försöker koncentrera mig på läxorna, vilket inte går så bra, hehe.

Imorgon ska jag iallafall klippa mig, vilket jag verkligen ser fram emot! Helena och jag ska prova ett nytt ställe, Brännpunkt heter det. Spännande! Jag tänker klippa snedlugg och uppklippt, och allt det slitna ska bort. Jag har egentligen redan snedlugg, men den är så otroligt lång så det knappt märks. Ska bli skönt att fräscha upp håret lite!

Dags för duschen, vi hörs senare! ♥



Jag fastnar inte på bild idag, så slänger in en bild hårbollen som snusar så gott i min säng istället! ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

nu har jag äntligen lagt ut veckans bloggar. Bara att gå in och kolla vilka de blev. Kanske blev det du?



Och nästa vecka så funderar jag på att bara dra en, och att den veckans blogg får något hemskickat. (a

vi får väl se vad jag hittar på. Bara att gå in och anmäla er!

2010-01-27 @ 20:27:32
URL: http://sofiajepsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0