Taylor Swift

Nu ska jag snart krypa i säng med Harry Potter-boken, läser halva nätterna numera, haha! Men det är värt att vara lite trött på mornarna, för böckerna är så grymt bra! Harry Potter-serien och Twilight-sagan är helt klart de bästa böckerna jag någonsin läst ♥

Här spelas just nu Our Song med Taylor Swift, helt underbar låt! Och för att inte tala om Taylor själv, herrejävlar vilket hår hon har! Jag skulle väldigt gärna byta hennes vackra svall mot mitt eget, trassel-lockiga hår. Allt på den människan är förresten perfekt: ögon, hy, läppar.. Och sångrösten!

Otroligt duktig (och vacker!) människa! ♥


Kommentarer
Postat av: MT

men det är ju ändå bra! :) jag började men 20 varje dag så att det är bara att fortsätta! ^^

2010-01-28 @ 13:08:09
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0