Nybadad

 

 

Nu har jag precis lyckats ta mig upp ur badkaret (okej, jag har hunnit använda min väldoftande lotion också) och jag har satt mig på sängen med laptopen. Min hud luktar ganska konstigt just nu från konfettin, bilden ovan, som jag strödde i badvattnet. Små söta hjärtan, men dock luktade de inget vidare.

Jag provade också ett nytt schampoo, och jag kan säga att det inte var snällt möt ögonen. Det sved så jääkla mycket, jag satt och sköljde och gnuggade i säkert fem minuter för att få bort det haha! Sunsilk-någonting tror jag det hette. Men annars var det riktigt skönt med ett bad, jag sjöng med i musiken från mobilen och peelade kroppen. Och doftljusen gjorde ju det hela helt underbart! ♥



En glad Bunny direkt från badkaret! (Och svart under ögonen av smink, haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0